A tökéletes pánt nélküli melltartó–második felvonás; A siker

Egész sokan ráharaptak a minap kiposztolt bejegyzésre, ami a tökéletes pánt nélküli melltartóról, és annak nehezen beszerezhetőségéről szólt, így most megosztom veletek a mai nap tapasztalatait.

DSCF0983

Már a címből is lehet sejteni, hogy a nagy “nyakamba veszem a várost és megnézek minden fehérneműs üzletet” hadjárat sikerrel zárult. Node a sikerig mindig hosszú az út, és ez most sem volt másképp. (Fényképeket sajnos nem tudtam készíteni, viszont amiket neten megtaláltam, azoknak a linkjeit az adott rész végére tettem.)

Debrecenben  a Batthyányi utcában van a nagy Maya fehérnemű bolt, ahol bár az árak nem a legolcsóbbak, de a minőség jó, és a választék nagyon széles. Itt kezdtem az utam. Tavaly is itt próbálkoztam, és akkor sem, és most sem jártam sikerrel. Fontos tudni, hogy úgy indultam el, hogy világos, test vagy fehér színű melltartót veszek, ami a világosabb felsők alá is jó. Ezekből a színekből nem volt jó. Egy sötét barnát is próbáltam, az egész jónak tűnt, de mégsem volt az igazi, még mindig túl elállónak tűnt, és bizonytalannak.

A Maya után megcéloztam a Fórumot. A földszinten az Intimissimiben kezdtem. Az eladók kedvesen fogadtak, és kaptam is három különböző fazonú, test és fehér színű darabokat. Árukat tekintve 7490 Ft-ot kóstáltak. Mélyen magamban szurkoltam, hogy ne legyenek jók, mert ennyit nem vagyok hajlandó fizetni. Nem is volt jó egy sem. Ugyan az a probléma; a kosár kicsit elálló, a tartás nem megfelelő. Mégsem jöttem el üres kézzel, mivel kaptam egy zsákot, vagy nem is tudom minek nevezzem. Csak annyit kellett tennem érte, hogy hagytam, hogy megmérjék a méretem. 80C. Ezt eddig is tudtam, szóval okosabb nem lettem, csak egy szatyorral gazdagabb.

Intimissimi: 1, 2, 3

DSCF0981

A Tezenis volt a követező. Itt 3790 volt amit néztem, egy fehér darab, a probléma ugyanaz mint előtte. Igazság szerint eddigre már ránézésre tudtam, hogy nem lesz jó egy-egy darab, de a remény érdekében mindent felpróbáltam.

A Woman’s Secret eladó nője láthatóan unatkozott, egyből rám cuppant ahogy az üzletbe léptem, próba alatt is a függöny túloldalán állt, már-már féltem, hogy bejön “segíteni”. A 8000 Ft-os női titok sem jött be, a probléma még mindig ugyanaz volt. Tudtam, hogy egy vastag pántos darab lesz a tuti, egy 3 kapcsos, de ahol volt is ilyen, annak a kosara volt elálló. Kb ekkor kezdtem el egyébként gondolatban megtervezni a saját fehérnemű kollekcióm, tartós, vastag pántos darabbal.

Woman’s Secret: 1

A J.Press-ben 6000 körül volt két darab, amiket megnéztem, egy sem lett jó, és még közel sem jártak az igazsághoz.

A Skinny-ről nem is tudtam, hogy létezik. Egy 8000 Ft-os mellett a legdrágább darabot is – 11.500 Ft-ért - ott próbáltam. Az utóbbi már egészen megközelítette az elvárásaim, de inkább ne legyen pánt nélküli melltartóm, mint hogy rámenjen a vagyonom. Arc nagy mosollyal

A Triumph-ot hagytam a végére, ott volt a reményem. Nos, 3 darab közel 8000 Ft-os cicifixet néztem meg, egy sem lett jó.

Triumph: 1, 2 (utóbbit vettem meg)

Ennyit a Fórmról és a fenti üzletekről. Elindultam a Skálába, ott is árulnak Triumph-ot, és a minap láttam, hogy durván (50%) akciók vannak, mivel még régebbi kollekcióról van szó. Menet közben a Kálvin tér külső részénél a Fantázia fehérneműbe ugrottam be, hogy csekkoljam a Sariana kollekciót. Olvastam erről a márkáról, és neten találtam is egy jónak tűnő darabot, de a boltban nem volt.

Végül tehát a Skála maradt. A leakciózott Triumph állványhoz lépve összeszedtem 4 jónak tűnő darabot. A próbafülkében ért a megdöbbenés, az egyik jó lett! Viszont lila, vagy inkább erőteljes fukszia színű. Egy percig tanakodtam, hiszen világosat szerettem volna, de hé, két tucat után végre találtam egy jót, ami ráadásul az összes felpróbált közül (kivéve a 2000 Ft-os barna Mayát) a legolcsóbb volt. 6990-ről 3599-re volt leakciózva, törzskarival 3239 Ft volt. Bolond lettem volna otthagyni. Gyorsan felpróbáltam hozzá egy pánt nélküli felsőt, csak hogy lássam, milyen szabadon a vállam. Hmm, nagyszerű. Hölgyeim, íme, a nyertes!

DSCF0967

DSCF0968

Két oldalt pici fekete csipke teszi szexisebbé.

DSCF0969

Széles kapcsok.

DSCF0971

Elől és hátul is több helyre akasztható a pánt, így X-ben is alkalmazható.

DSCF0972

DSCF0973

Általánosságban azt hiszem az elmondató, hogy a legtöbb gond azzal volt, hogy a kosár felül túlságosan eláll a melltől, illetve nem adnak elég tartást oldalt, ettől lesz az egész bizonytalan. A tanulság az, hogy nagyobb mellel is lehet találni jót, de sokat kell próbálni, és kitartónak kell lenni. Ami 1 kapcsos, azt el is lehet felejteni, a három kapcsosokban van az igazság, de minimum 2 legyen, az is a szélesebb fajta.

(Bocsi a hosszú postért.)


9 hozzászólás:

  1. Örülök, hogy találtál, jó színe van!Én is bementem pár boltba, már csak árvadászat szempontjából.

    Találtam pár lehetséges győztest, sőt olyan helyen ahol van kuponom is, de jelenleg shopstoppon vagyok.Ffel se próbáltam, nem tartom szép dolognak ugráltatni az eladót, ha tudom, hogy nem veszem meg.

    VálaszTörlés
  2. Ui.: Az intimissi táska nagyon aranyos!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is egy rémálom a melltartóvásárlás..., az én módszerem az, hogy ha megtalálom a tökéletes fazont, abból megveszem az összes fellelhető színt, már ha van, de általában nincs. :), így egy darabig nincs gond.

    VálaszTörlés
  4. Szerencsére nekem sima melltartó vétellel nincs gondom, inkább az szokott még probléma lenni, hogy ha szettet nézek, akkor az alsó kicsi szokott lenni. :/

    VálaszTörlés
  5. nagyon jól néz ki amit kiválasztottál, én is imádom a lilát. szerencsére nekem nincs gondom a melltartókkal, mind jól szokott állni, van hogy neten is vásárolok, ha megtetszik. találtam, egy oldalt, tele akciókkal, nézzetek körül, megéri http://www.facebook.com/internetenvasarolnijo

    VálaszTörlés
  6. Kicsit régi a bejegyzés ugyan, de én ma vettem pántnélküli melltartót. Egri vagyok, és a Dobó téren található Z&H nevű helyen vettem. Akik ismerősek errefelé azok Centrum vagy Skála néven jobban ismerik. :) 990.- volt, és ugyanolyan minőségű mint a 2-3000 forintos társai. Nekem a probléma az volt, hogy alig találtam jó méretet mert mint nagy volt. Túl nyomó többségben 90C(persze volt más is), elvétve 80-85B-s, és végül a 70B-s volt jó nekem. Ebből egy darab volt. :) Lehet a 75-ös is jó lett volna, a 80-as már nem tudom. De úgy voltam vele, ha kicsit kisebb biztosabb a tartása. :) Sajnos fogytam, vagyis szerencsére, és az amúgy sem túl nagy mellem 80-ról 75-re, vagy lehet 70-re(?) ment össze. :( Annyi különbség volt a drágább és eközött, hogy nem volt selyem csíkkal szegélyezve. :D
    Én sima feketét vettem, de volt fehér, bézs, világos kék, és szürke is talán.
    Ha valaki erre téved még, remélem ezzel segítettem. :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj meg még annyi, hogy nincs kis betétnek hely, szóval nem lehet kicsit felfelé csalni a méreten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Garu, hogy tudtál venni. Nekem ez a Triumph bevállt, szeretem, vigyázok rá, nem akarom agyon hordani, mert akkor kinyúlik, tönkremegy, és vadászhatok megint új darabra. :D Egerig pedig csak nem mennék el.

      Törlés

Köszönöm a hozzászólásod! :)